http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm متن رمانتیک و عاشقانه مخاطب خاص
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤

دیر زمانیست که حیران توام . . .


و در رگ های زندگی من خون عشق تو جریان دارد ،


می خواهم تا با تمام وجود


چار دیواری درون سینه ام را وقف خاطرات تو کنم . . .


چه آتشی به پا کرده ای در وجود من !


من ، دیوانه ی رقص شعله های عشق توام . . .


و در اوج رویا پردازی های عاشقانه ام ،


غرق شده ام در عمیق ترین نقطه ی اقیانوس ِ چشم های تو !


داشتنت بزرگ ترین آرزوی من از نفس کشیدن است ،


و ایمان دارم . . .


به آمدن روزی که دانه های نگاه مهربان ِ تو ،


در دشت مردمک های چشم من رشد میکنند . . .


تو آسمانی ترین عشق زمینی منی !


و آنقدر بهانه برای دلبستگی در وجودت داری ،


که بارها و بارها شک کرده ام به زمینی بودنت. . . !


همیشه به خودم می گویم : تو یک انسان نیستی !


تو یک پدیده ای ، پدیده ای منحصر به فرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عشقولانه,
+ یک شنبه 11 خرداد 1393 ساعت 22:59 توسط maryam-h