http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm اس ام اس های عاشقانه
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤

اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم . . .


مـــوهـــایـــم ..

که یـکدسـت ..

هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !

بـــــاز هــــم ..

بـــــا عـشق ..

می نویـسم :

دوستـــت دارم …





گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !!

نظرِ دِلـــــــم بود …


نمی دانم تا کی دوستم داری

هرجا که باشد

باشد

هرجا تمام شد

اسمش را می گذارم

آخر خط من

باشد؟


تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم !!!


آنقدر دوست داشتنى هستى ،

که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .





دلم آرامشِ وارونه میخواهد

یعنی:

“ش م ا ر ا ”





این بی تفآوتیهآ

این بی خَبَری هآ

گآهی دیدآر از سَر اجبآر

نَبودَن هآ… نَدیدَن هآ

یَعنی بُرو

گآهی چِقَدر خِنگ میشویم . . .





ﺗﻨﻬﺎیی ﺣﻖ کسی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻣﻴﻜﻨﺪ

ﺍﻣﺎ ﻧﺼﻴﺐ کسی ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻛﻪ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ . . .

تنم انگار تابستان سرشت است

تن ِ تو اول ِ اردیبهشت است

دهانم ماه مرداد است در یزد

لبت، بانوی من، “یخ در بهشت” است





بـیـمـار تـوام ، روی توام درمان است

جان داروی عاشقان رخ جانان است

بـشـتـاب ، کـه جـانـم بـه لـب آمـد بی تو

دریـاب مـرا ، کـه بـیـش نـتوان دانست . . .





کاش کسی باشد

تا بغضهایم را قبل از لرزیدن چانه ام بفهمد

کاش . . .





سخت بود

فراموش کردن کسی

که با او

همه چیز و همه کَس را

فراموش می کردم . . .





از نقش های ستاره دلم درد میکند

از عشق چند باره دلم درد میکند

دار و ندار قلب من یک حس شیشه ایست

از هرچه سنگ خاره دلم درد میکند . . .





دیکتاتور

تویی و آغوشت

که هر بار

مرا تسلیم می کند . . . !





وقت تلاقی چشمانمان

گونه هایت گل می اندازد

این زیباترین گل دنیاست . . .





مثل ندارد

میم های ِ مالکیتی

که از زبان ِ

تو می شنیدم . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اس ام اس های عاشقانه,
+ دو شنبه 15 مهر 1392 ساعت 11:34 توسط maryam-h