http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm جملات عاشقانه
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤


ن مجنونم….ن فرهاد….من مرد افسانه شدن نیستم….برگرد؟؟؟؟









دنیای مجازی شلوغ ترین سرزمین تنهایی است!
باهمه کس هستی ولی باهیچکس
نیستی!







چ روزهایی بانبودنت باسیگار سرکردم…
بالاخره برگشتی و بعده این همه وقت اولین حرفی ک زدی
این بود:
اه چقدر سرفه میکنی اعصابم خورد شد…









درود بر آدمهایى ک
وقتى میفهمند چقدر دوستشون دارید،
باز هم آدم میمانند…






لعنت ب این نفس کشیدن…
از با وفا بودنش خسته شدم…چرا مثل بقیه ترکم نمیکند؟!










ازمن نرنج…
نه مغرورم نه بی احساس فقط خسته ام خسته ازاعتمادی بیجا!برای همین قفلی محکم
بردل زده ام




و از خوشی های روزگار همین بس
 
که در هر ساعت از شبانه روز که دلت خواست
 
به کسی زنگ بزنی و او بی درنگ گوشی را بردارد
 
و بگوید "سلام، جان ِ دل !! "
 
که بدانی مزاحم نیستی...
 
که اصلا انگار منتظر زنگ ت بوده








بگذار دلم به تناسخ خوش باشد،
 
شاید هزار سال بعد، مرا دوست داشته باشی....



پابه پایم که نیامدى

دست در دستم که نگذاشتى

سر به سرم هم نگذار

قولش رابه بیابان داده ام . . .








هر چه کردم به ره عشق وفا بود ، وفا

وانچه دیدم به مکافات جفا بود ، جفا

شربت من ز کف یار الم بود ، الم

قسمت من ز در دوست بلا بود

(فروغی بسطامی)











حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده

به خاطر خودت هم که شده، آن نگاه‌ها را غلاف کن !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: متن های کوتاه عاشقانه,
+ دو شنبه 6 آبان 1392 ساعت 11:44 توسط maryam-h