http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm "گاهی"
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤


گاهی...

 

 

فقط گاهی دلم یک آغوش می‌خواهد که تمام زنانگی‌ام را در برگیرد ُ
زیر گوشم زمزمه کند که آرام باش عشقم
روزی تمام من میشود برای تو!
و تو دلت ضعف برود برای این‌همه شیرینی محبت مردانه‌اش

گاهی...
فقط گاهی دلم میگیرد از تمام بایدها
از تمام اما اگرها!
از تمام قانون‌ها که خودم هم نمیدانم چرا باید رعایتشان کنم!
و فقط میخواهم زیر دستان پر مهر ومحبت  مردی که در قلبم است نوازش شوم!
و در دل برای هزارمین بار در روز
خدا را شکر بگویم برای این نعمتی که خودم هم نمیدانم
پاداش کدام محبتم بوده...!؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: متن عاشقانه,
+ چهار شنبه 7 آبان 1393 ساعت 13:4 توسط maryam-h