http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm حرفام...
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤

ببین اقا پسری که منو یه دل نه صد دل به خودت وابسته کردی

 

دارم بهت میگم که اگه یه روزی با احساسات ناب و مقدس دخترانم بازی کنی"شهر بازی"میشی

 

دارم بهت میگم که هر چقدم زور داشته باشی با ناز و عشوه هام دلت رو میلرزونم پس انقد نگو زور داری 

 

دارم بهت میگم اگه یه روزی خدای نکرده بوی خیانتت به مشامم بخوره جوری زمین میزنمت که نفهمی چیشده

 

دارم بهت میگم وای به حالت اگه یه روزی به خاطر نامردیات از دنیام متنفر شم کاری میکنم که اصن نفهمی زنده

 

ای

 

دارم بهت میگم من دخترم هر چقدم لوس باشم جاش برسه واسه عشقم مرام و معرفت خرج میکنم 

 

دارم بهت میگم این دل صاب مرده عاشقه نمیفهمه فاصله ینی چی پس اگه میبینی به جونت غر میزنم انقد

 

حرف نزن

 

دارم بهت میگم تو چه میدونی که وقتی نسبت بهم غیرتی میشی حالم چیه؟؟؟خوشحالم که یکی هوامو داره

 

دارم بهت میگم تو چه میفهمی وقتی میخندی همه دنیا رو بهم میدن...وقتی ناراحتی عزا عمومی برای تک تک

 

سلولام برپاس

 

دارم بهت میگم وقتی میگی دوست دارم دلم قرص میشه اما بازم احساساتم بهم اجازه شک میده 

 

دارم بهت میگم وقتی میبینی حسودم انقد سر به سرم نذار وقتی میبینی حسادت اینکه یک دختر دیگه باهات

 

باشه خفم میکنه اذیتم نکن

 

دارم همه اینا رو بهت میگم که حواست جمع باشه تا دلمو نشکونی اخه خدا بدجوری هوامو داره 

 

همه اینا رو نوشتم چون خیلی وقت بود باید بهت میگفتم 

دوست دارم اقایییییییییییی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مخاطب خاص,
+ دو شنبه 24 آذر 1393 ساعت 10:37 توسط maryam-h