http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤

حــــــــــواست هست؟

به این نـــــق زدن هایم حواســـــــت هست؟

وقتی تو کمی از من دور می شوی
 

آهــــــم بلند می شود و بهــــــــانه گیــــــر می شوم

دست خــــــودم نیست

من بهــــــــانه هایم فقط گیــــــــر توســـــت

حالا چه اخم کنی چه لبخند بزنی

من هر بهـــــــــانه ای را وقــــــــف تو مـــــــی کنم

اصلا تو خودت بهــــــــانه ای ....

آن هـــــــــــم قشنگـــــــ تریــــن بهـــــــــانه زندگــــــــی من...

میــــــفهمـــــــــــی؟؟

بهانـــــه ای...

بهــــــــــانه ای بـــــــــــرای بــــــــــودنم



نظرات شما عزیزان:

خدیجه
ساعت12:04---20 دی 1393
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___آپ کردم عزیـــز دلم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دل نوشته های زیباو عاشقونه,
+ سه شنبه 16 دی 1393 ساعت 23:16 توسط maryam-h